⭐️ لومیون 8 کرک شد ⭐️
Lumion 8 Cracked
لینک های دانلود در انتهای مقاله
سلام دوستـــان
تقریبا یــک سال از نقــد و بررسی لومیــون 7 گذشت و حالا در خدمت تون هستیم با یک لومیون جدید و کلی ویژگی جدید
اول از همه به یک واقعیــــت اشاره کنیم و اون هم اینه که
لومیون 7 پرطمطراق تر بود ! شاید حضور قدرتمند
تووین موشن 2018 انتظارات رو از لومیون و کمپانی ACT-3D بیشتر کرده بود .
به هر صورت لومیون 8 منتشر شده ؛ شگفتی و انقلابی رقم نخورده ! ولی امکانات بیشتر و جذاب تر شدن .
خیلی عجیب ه که چرا بعضا دوستان اصرار به بزرگ نمایی دارن و مرتب میخوان بگن big bang شده ! نه big bang شده و نه big nang شده !
لومیون داره به مسیــر موفقیــت خودش به خوبی ادامه میده؛ همین !
حالا اول یه نگاهی به تریلر این نسخه که احتمالا قبلا هم دیدین ش بندازیم :
تصاویری که در روزهای ابتدای تبلیغاتی لومیون 8 دیده میشد به شدت هوشمندانه انتخاب شده بود . تصاویری که ظرافت سایه ها و محاسبات هایپر لایت لومیون رو به خوبی نشون میدادن( در کنار اسکای لایت اختصاصی لومیون 8) . شاید بهتر باشه نسخه جدید لومیون رو به 3 قسمت تبدیل کنیم :
1 - امکانات جدید مثل تغییر ساختار سایه ها یا پارامتر soft edgeو 4K Render و ...
2 - تقویت و بعضا اصلاح اشتباهات امکانات قبلی ! مثل بهتر شدن پارامتر های متریال آب , time warp , افکت لایه بندی جدید و...
3 - کانتنت و کانتنت و کانتنت ! ( آبجکت ها و متریال های جدید )
-- شاید اگه کمی آیتم شماره (1) بیشتر بود این لومیون روی خوش تری از ما میدید ! ولی کثرت آیتم شماره (2) و همچنین عادت کردن ما به آیتم شماره (3) یخورده این حس رو ایجاد میکنه که لومیون 8 شبیه پاکت های چیپــس شده ! و عملا نصف ش باد ه !
خوب حالا بریم سراغ تشریح تــک تــک ویژگی های لومیون 8 :
/ Styles
داشتن چشمانی قوی در کار با گیم انجین ها بسیار مهم محسوب میشه . ولی احتمالا کمپانی ACT-3D متوجه شده که بعضا کاربراش این چشم های قوی رو ندارن و بخش Styles جدید لومیون8 پاسخی به همین قضیه هست .
عملا در بخش استایل چیزی دیده نمیشه که قبلا نمیشد با لومیون7 انجام داد ولـــی منظم کردن آپشن های قابل تغییر در یک جا و همچنین ایجاد استایل های ترکیبی دلخواه باعث شده این کار نسبت به قبلا بسیار دم دست تر انجام بشه .
/ Sky Light
سیستم " نور پــــردازی " روز لومیون کاملا تغییر کرده . این افکت یک چیزی بیشتـــر از افکت برای نور پردازی هست .
نکته ی خیلی مهم در این ویژگی وجود پارامتر های " Normal " و " Hight " برای کیفیت این افکت هست .
یعنی اینکه این افکت مقداری سنگیــن کار میکنه و روی همین حساب یه راه فراری برای زمانی که Vram شما پر میشه گذاشتن به اسم "normal" !
/ Soft and fine shadows
سایــــه های لومیون واقعا دیگه قابل تحمل نبود . با اینکه تا الان چند بار سیستم سایه هاشون رو دست زدن و تغییراتی به وجود آوردن ولی واقعا دلچسب نبود .
با توجه به گرافیک های قدرتمندی که لومیون میخواد و توان پردازشی این کارت های گرافیک ، لومیون باید یه پردازش سایه ی خوب میداشت که دیگه این ورژن این کار رو به خوبی انجام داد .
هم سایه ی نرم و هم جزئیات سایه آپشن های دوست داشتنی برای شما خواهند شد .
/ Hyperlight for videos
لومیون هایپرلایت رو ابتدا فقط روی " تــک فریم " داشت . بعد هایپر لایت توسعه داده شد و قدرتمند شد و شماره 2 خورد کنارش .
و حالا هایپرلایت رو میتونین در " ویدئـــو"هاتون هم داشته باشین .
طبق معمول کمپانی ACT-3D جزئیات فنی از ویژگی های جدید نگفته ولی به صورت کلی میشه گفت گه هایپر لایت کمک میکنه که اثر
Color bleeding بهتری در صحنه ها داشته باشیم .
میشه گفت جذابیت های لومیون 8 در همین جا به پایان رسید .. !
حتی میشه گفت که به وجود اومدن هایپرلایت برای ویدئو هم چیز عجیبی نبود و خیلی زودتر باید به لومیون اضافه میشد . وقتی همتای لومیون؛ یعنی تووین موشن " GI رییل تایم " داره ؛ لومیون نبایــد هایپرلایت رو جزء فیچرهای اصلی ش بیاره !
به هر صورت بریم سراغ بقیه ی ویژگی های لومیون 8 ...
/ Hand-drawn outlines
اضافه شدن یک استایل که حالت " اسکیســــی " خوبی به کار میده .( در صورتی که شما به حوزه NPR علاقه داشته باشین ) واقعا این ویژگی و خیلی از ویژگیهای دیگه نیاز به ویدئو برای آموزش نداشته و میتونستن با یک خط نوشته اعلامش کنن !
داستان چیپس ...
/ Model and material variation
" مدیریـــــت " پروژه های بزرگ همیشه در لومیون دردسر داشت .
" عدم وجود " امکانات کافی برای کنترل و مدیریت محتوای ایمپورت شده دیگه رسما به عادت کاربران لومیون تبدیل شده بود .
عرف تریــن کار ممکن اینه که آبجکت پنل درختی یا چیزی توی این حالت ها برای هر نرم افزاری وجود داشته باشه . بعد از این همه مدت که لومیون همچین قابلیتی نداشت حالا دست پر اومده تا این خلاء رو بسیار متفاوت پر کنه .
شما در سیستم جدید میتونین مدل تون رو به صورت " چند قسمت " جداگونه ولـــی " متصل بهم " وارد کنین تا از تجمع لایه ها در لومیون جلوگیری بشه .
از طرفی متریــــال ها هم میتونن توی هر کدوم از اسلت های وارد شده؛ فرق داشته باشن و این خیلی دست شما رو برای " نمایــش آلترناتیـــو"های مختلف از یک طرح باز میکنه .
/ Better color correction
خبـــر خاصـــی نیســـــت .. !
اوضاع کالر کارکشن بهتر شده . قبلا برای تقویت وایبرنس و دست نخوردن ستوریشن یه مقدار مشکلات وجود داشت و پارامترها به خوبی عمل نمیکردن .
الان مثل اینکه خوب عمل میکنن . ( ماشین رو قبلا بهت دادن ؛ امسال میگن بیا لاستیک هاش رو بگیر ...
)
/ Time Warp
یک افـــکت بسیار دوست داشتنی
بارها و بارها پیش اومده به خاطر حرکت بدن نا به جای کاراکتر ؛ مجبور به تغییر در افکت های movement میشدیم .
ولی حالا خیلی خیلی سلیــس تر شده این کار .
یعنی میشه بدون دست بردن توی movement موشن های درجای کاراکتر مثل صحبت با تلفن و حرکت سر و ... کنترل کرد .
/ New layer functions
به شخص ه اگه توی تیم پرزنت نسخه ی جدید لومیون بودم ، اصــــلا به این مورد اشاره نمیــکردم !
افکت لایه های لومیون در نسخه های قبلی یک " مردم آزاری " بود ! مرسی که به مردم آزاری تون پایان دادیـــن !
/ Tilt shift
یک افکت ساده TILT برای ایجاد جلوه ها خطی از بلار . شیک و ساده .
“Look at fixed point ” for the handheld camera effect
با اینکه خیلی جزئی به نظر میرسه ولی توی تعریف سناریو انیمیشن و حرکت دوربین ها واقعا" عالــی و کارآمــد " هست .
حرکت دوربین ها در لومیون به 2 قسمت تقسیم خواهد شد ! قبل از این آپشن و بعد از این آپشن !
/ Point Perspective slider 2
کاری که پرسپکتیو 2 نقطه ای باید بکنه ؛ کاری هست که الان داره توی لومیون8 انجام میشه .
اینکه قبـــلا پس چیکار میکرد سوال جالبی میتونه باشه !
/ New grouping function
به نظر شما کــد نویسی همچین چیزی چه قدر براشون سخت بوده ؟!
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چــــرا ؟!!
/ Mass placement for curved shapes
بالاخره لومیون توی این ویژگی به رقباش رسید .
/ New measuring tools
شاید کمتر کسی شکایت میکرد که چرا توی لومیون ابزار" اندازه گیــــری " نیست !
ولـــی مسلما الان که ابزار اندازه گیری اضافه شده ؛ خیلی ها ازش استفاده میکنن ! " کاملا کاربردی و در خدمت معمـــاری "
یک فیچر هم برای شبکه بندی محیط لومیون اضافه شده که در نوع خودش جالبه .
/ New tools for OpenStreetMap
هرچند OSP در ایران وجود نداره و ساختمون های ایران رو نمیشناسه (شاید این لحظه اضافه شده باشه
) ولـــــــی
خوب لومیون ابزاری اضافه کرده که بتونین هر ساختمونی رو که خواستین از OSP که دانلود کردین هاید کنین .
/ Beautiful new water
این " بهبـــود متریـال آب " رو توی همون 20 تا پریست متریال آب جدید میگفتن؛ کفایت میکرد !
/ Soften hard edges
حتما میدونین که فیلــــت کردن یا همون Round کردن یا به قول لومیون Soft کردن لبه ها ؛
توی ریلستیک کردن ردر ها تاثیر بسیـــار مثبتــی داره .
خوب قبـــلا باید " دونه به دونه " لبه ها رو توی نرم افزار مدلینگ نرم میکردیم ؛ الان به عنوان یک پارامتر توی متریال لومیون اضافه شده .
مرحوم منتــال ری (Mental ray ) این آپشن رو داشت (میگن زنده شده جدیدن ! ) و حالا در انجین هایی مثل آکتین ، کرونا و ... هم دیده میشه .
ولــــــــی خوب " تایم رندر و داستان های محاسباتی " خودش رو داره این آپشن . امیدواریم زیاد توی لومیون به کارت گرافیک بار محاسباتی اضافه نکنه .
-- البته هنوز کیفیت نهایی Round کردن توی خود مدلینگ بهتره از این حالت هست .
/ New materials, objects and more
شاید ما به این بخش انتشارهای سالانه ی لومیون عادت کرده باشیم ولی انصافـــــا همین بخش یکی از جاذبه های لومیون محسوب میشه .
آبجکت های بهینه و با کیفیتی که ساخت مشابه شون زمان و دانش بهینگی میطلبه ( چیزی که کاربران لومیون معمولا ندارن)
پس این بخش همیشه دوست داشتنی و لازم محسوب میشه .
محتوای آماده ی لومیون هر سال غنی تر و با کیفیت تر میشه و مسلما رقبای لومیون حالا حالا ها در این زمینه با لومیون فاصله دارن .
این که چرا مثلا تووین موشن یا لئومون آر تی در این زمینه اصلا رغبتی نشون نمیدن جای تعجب داره ! به هر صورت تفاوت ها زیباست
168 متریـــــال با کیفیت و آماده ی جدید شامل :
20 متریال آب با شیدر بهبود یافته
17 متریال خاک و سنگ ریزه
51 متریال فلز
15 متریال بتن
23 متریال سنگ
12 متریال پیاده رو خیابان
10 متریال کاغذ دیواری
1 متریال " شیشه خیس " همین یکی جذابیت خودش رو داره
734 آبجکــــــت با کیفیت و آماده ی جدید شامل :
74 درخـــت جدید
595 آبجکت داخلــــی مثل : لوازم دکوری - تخت خواب - میز - لوازم اداری - غذا و نوشیدنی .( خیلی عالی آبجکت های داخلی رو تامین کردن )
26 آبجکت خارجـــی مثل : دیش ماهواره ( ندیده بگیرین ) - علائم اطلاعاتی و ...
25 کاراکتـــر جدید
14 وسیله ی نقلیه ی جدید (جذاب ترین شون اون دوچرخه و دوچرخه سوار باهاش هست ! )
جالـــبــــه که بدونین ...
حالا تعداد آبجکت های لومیون به 4395 عدد رسیده ! این تعداد آبجکت بهینه و آماده وسوسه برانگیز نیست ؟!
/ 4K movie rendering
با توجه به پیشرفت " گیم انجیــــن "ها و وجود بسیار زیاد بازی های 4K این انتظار از لومیون و رقباش میرفت که خوب همه برآورده ش کردن .
حالا جالــب اینجاست کــه ...
لومیون برای خروجی 4K یه کارت گرافیک ناقابل 6 گیگی رو لازم میدونه ! نه اینکه تا الان فیچرهای لومیون سبک بودن !
این یکی مثل اینکه دیگه خیلی سنگینـــه و از همون اول حرف آخر رو زدن .
البتــــه این روزها کسی که میخواد حرفه ای با گیم انجین ها کار کنه دیگه پی کارتهای 8 و 11 گیگابایتی رو هم به تنش مالیده ! (البته نه الزاما ! موارد کم مصرفی هم داریم
)
/ Create your own object library
به دید اعتراضـــی این جمله رو بخونین :
تو تا حالا کجا بــــــودی ؟!!!!
Save screen and dialogue / improvements
مورد قبول ولی این جنس آپگریت ها رو با یک نصفـــه خط اعلام میکنن .
« لومیــــــون 8 » منتشر شده و حالا باید منتظر هکر ها موند . ( آپــدیــت : کرک شد )
یادتون نرفته و یادمون نرفته آقای Zamueco که انتظار میرفت طبق سال های گذشته نزدیک های کریسمس کرک لومیون رو منتشر کنه با انتشار این عکس و اینکه تمایلی به اشتراک کرک لومیون 7 نداره ؛ آبی پاکی رو ریخت روی دست همه ... !
البته توی تابستون بود که نسخه های " کرک شـــده " فروشی لومیون 7 و 7.5 منتشر شد که یخورده ماجرای هک لومیون رو پیچیده کرد .
حالا بگذریـــم از کسانی که خودشون رو فروشنده انحصاری لومیون معرفی کردن و ...
بگذریـــم و چشم به زمان ببندیم که این بار چه چیزی در انتظار لومیون و هک شدن ش هست .
توی همین مدت زمانی که منتظر لومیون 8 وکرک ش هستین ...
یه سر به
تووین موشن 2018 بزنین ؛ شاید دیگه منتظر لومیون نموندیــــن .
-- البته که صحبت در مورد " گیم انجین ها " زیــــاده ...
و میشه یخورده هم در مورد یونیتی (Unity) و آنریل (Unreal) هم صحبت کرد ( آپــدیــت : در این مقالـــه صحبت شد در مورد گیم انجین ها ) ؛
ولی خوب فراموش نکنیم که اینجا نقد و بررسی لومیون 8 رو داشتیم !
✳️ و حالا دانلود لومیون 8 کرک شده ✳️
پسورد : upsketchup.ir
پسورد : upsketchup.ir
این مطلب از سایت upsketchup منتقل شده . با تشکر از این دوستان .